اینم ازهنــرهای خودمه

جَریمــِــــــه یِ عِشـــــــق...

THE BEST BOY

آپلود عکس



نظرات شما عزیزان:

☠ ღ нλϯʁ£ℓ
ساعت15:46---18 تير 1393
هعـــی
کـــــــاااااااااااااش

آپم داداش
پاسخ:چشـــــم...دستت درد نکنه


mahtab
ساعت17:54---13 تير 1393
راستی من قصدتوهین نداشتما ک بت برخورد
ب احترامت قالبمو عوض میکنم چشم
پاسخ:میدونم دوسم داری....دمت گرم


MAHTAB
ساعت13:31---8 تير 1393

هی لعنتی!بيا باهم بازى کنيم:

تو پاکت های خالی سیگارم را بشمار،

من هم،

"شماره هاى غريبه هاى توى گوشى ات را"
پاسخ:باشه...........


mahtab
ساعت18:48---28 خرداد 1393

گاهی نیازداری به آغوش بی منت.

کسی که توروفقط به خاطر خودت بخواد...

که تواوج تنهایی باچشاش بهت بگه:"باهاتم تاآخرش"

پاسخ:بدون شرح...


ترلان
ساعت1:23---27 خرداد 1393
شنیدی که میگن: اونی که گریه میکنه، یه درد داره

اما اونی که میخنده هزارتا؟!

من میگم: اونی که میخنده هزار تا درد داره

ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از درداش خندیده

اما . . .

جلوی یکیشون كم آورده

پاسخ:لایک...مر3ی...خیلی زیبا بود اجی


mahtab
ساعت19:47---24 خرداد 1393
خوش به حال آسمون كه هر وقت دلش بگيره بي بهونه مي باره ... به كسي توجه نمي كنه ... از كسي خجالت نمي كشه... مي باره و مي باره و... اينقدر مي باره تا آبي شه... ‌آفتابي شه...!!! کاش... کاش مي شد مثل آسمون بود... كاش مي شد وقتي دلت گرفت اونقدر بباري تا بالاخره آفتابي شي... بعدش هم انگار نه انگار كه بارشي بوده

پاسخ:آره واقعا....قشنگ بود...مر3ی


mahtab
ساعت19:46---24 خرداد 1393
درووووووووووووووووود فراووووووووووون به آقاشادمهر...ایشالا ک خوبی
هستم داداشی هستم...حتما بنظره تو کمرنگ شدم!
موفق باشی
پاسخ:نبابا رو چشمم جاداری خانومی عزیزم


ترلان
ساعت15:19---23 خرداد 1393
پسر: عشقم یه عکس خوشگل از خودت واسم بفرست.
دختر: چشم ولی تو هم محض احتیاط یه عکس از خواهرت واسم بفرست عجقم..
(شیطان سر پا ایستاده بود سیگارش را خاموش کرد و کف مرتبی برای دختر زد)
پسر بدون معطلی عکس اون یکی دوست دخترش را واسه دختر فرستاد.
(بیچاره شیطون رو آورد به مصرف مواد مخدر و شیشه)
دختر: وای مرسی عزیزم .. الان عکسمو واست ایمیل میکنم و عکس دوستش را فرستاد.
پسرک خوشحال وقتی ایمیلشو باز کرد عکس خواهرشو دید..

(هیچی دیگه داستان این چت باعث شد شیطان ادامه تحصیل بده بعد از ظهرها هم کلاس تقویتی گرفته)
پاسخ:دمش گرم..حال کردم


mahtab
ساعت22:51---21 خرداد 1393
دعوا نکنینول کن داداش گیتی اینجا ک وقت کشتی کج نیس فداتشم
پاسخ:ایووول ...........


گیتی
ساعت19:29---20 خرداد 1393
خانومی عمته عزیز داری تندمی ری حواستوجم کنا هنرمند
پاسخ:به تو هیچ ربطی نداره ... هرچی بخام به مهتاب میگم...


ترلان
ساعت15:50---19 خرداد 1393
دلم به کما رفته











برای مردنش دست به دعا شوید
پاسخ:قشنگ بود________________دستت درد نکنه


mahtab
ساعت13:46---19 خرداد 1393

گرفتاری؟!!نبابا؟!!!!
نکنه عاشق شدی رف پی کارش
موفق باشی داداشی
راستی اون پستمم همینجوری نمدونم چرا گذاشتم شاید حذفیدمش ازینجور چیزا خوشم نمیاد
پاسخ:نبابا مگه شما میذاری عاشق بشیم....چراخوشت نمیاد؟؟



mahtab
ساعت13:11---19 خرداد 1393
اوا هنرمنددددددددددد
کم پیدایی اقای نابغه
پاسخ:گرفتاریم خانومی .. تو کجایی نیستی؟


ترلان
ساعت9:28---16 خرداد 1393
خوشمله اییول
______________________

بہ سلامتے اونے کہ

بعد از سال ھا عشقشو پیدا کرد

ولے وقتے دید دستاش توے دست یہ غریبست

سادہ گفت: خدایـــــــــــا شکرت کہ میخندید‎‎
پاسخ:دستت درد نکنه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:شادمهر،جریمه عشق, ] [ 18:8 ] [ ♦:sَhadmehr:♦ ]

[ ]